"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, November 6, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha 1432H

Assalamualaikum….

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua yang mengenali diriku.. Kepada kawan-kawan sekolah, kawan-kawan universiti, kawan-kawan di kampung, kawan-kawan FB, pensyarah-pensyarah, rakan-rakan guru serta yang mengenali diri ini “Selamat Hari Raya Aidiladha”. Tak lupa juga kepada semua rakan-rakan blogger “Selamat Hari Raya Aidiladha”..

Mulanya, aku nak minta maap kepada semua, andai kata aku ada menyakitkan hati korang atau ada rasa tidak puas hati kea pa ke aku minta maaf banyak-banyak. Kepada pembaca blog aku, sama ada secara sengaja maupun tidak aku pun nak minta maaf jika selama ini aku memberi info-info yang tidak betul ataupun aku merapu banyak sangat dalam blog aku ni.. Ampun maaf dipinta…

Hari raya haji tahun ini aku sambut biasa-biasa jer.. Tetapi selepas jer balik dari solat sunat Aiduladha aku terus jer baring, hal ini kerana aku rasa diriku tidak sihat, demam dan sakit kepala yang amat sangat.. Huhuhu.. hanya mampu terbaring di depan tv dan depan laptop jer.. ramai jiran-jiran sebelah rumah wat kenduri tetapi maaf la aku tak berkesempatan nk menziarah kenduri mereka dengan keadaan diriku yang tidak sihat.. Ampun maaf dipinta…. Huhuhu

Ok la sampai di sini sahaja.. Kita doakan agar rakyat Malaysia yang mengerjakan Haji di Tanah Suci dapat mengerjakan haji dengan Khusyuk dan mendapat Haji Mabrur.. Insyaallah…

7 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

salam aidil adha jugak.. =)

Abhamz said...

salam, selamat hari raya qurban dan semoga cepat sembuh...

mr.syazwan said...

S
A
L
A
M

A
I
D
I
L

A
D
H
A

=_=

~Nana BamBam~ said...

biar sederhana tapi kita syukur dapat menyambutnyer untuk memperingati pengorbanan nabi kita iaitu Nabi ibrahim..


Selamat Hari Raya Qurban :)

afiqazizan said...

Selamat hari raya aidiladha..:)

abe Celoteh said...

slmt hr ry juga

abe Celoteh said...

slmt hr ry juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...