"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, September 13, 2011

Tandas 30 sen yg Best... Hahaha

Salam semua…..

Ketika aku membaca sebuah laman, aku ternampak satu entry yang buatku ketawa terbahak-bahak… Hahahahahahahahahahahahahhaahahahahahha…. Alamak terlebih sudah gelak aku ini… Opppppsssss…. Hehehe… Lalu ku postkan ke blog saya ini tuk tatapan rakan-rakan bloggers sekalian…

Gambar ini betul-betul lawak… Tapi yang membuatkan saya terkejut apabila mendapati gambar ini yang menunjukkan tandas 30 sen itu, Cuma ada satu saluran air sahaja… Saya betul-betul bingung sama ada ini betul atau tidak…

Apa2pun… jom gelak reramai…. Hahahahahahaha…. J

Biar betul… hehe

1 comment:

♥ Nana BamBam ♥ said...

sosuai untuk lelaki ann..hahahahahha..gila :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...