"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Friday, September 9, 2011

Jom Join Segmen

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera….


Fuhhh tak semena-mena aku buka email.. ada pulak member blog invite aku tuk join contest dia… Heheehe.. Thanks ya Khairul Asrol @ Aku Menulis Bukan Kerna Nama (ini nama blog beliau)…

Huhuhu… dah berapa lama saya tak join contest, segmen, or giveaway di dalam blog rakan-rakan.. Apa tidak sentiasa sibuk dengan aktiviti-aktiviti sekolah.. Semakin sibuk pabila dah menjadi guru ini.. huhuhu…

Apa-apapun saya join segmen tuan empunya blog “Aku Menulis Bukan Kerna Nama”… Ok yer… Hehehe

Oleh itu, kepada rakan-rakan blog yang lain.. Join la segmen member kita ini… Support rakan-rakan blogger kita ini… Hehehe.. Join tau.. nanti korang dapat la adiah.. tu pun nasib la hehehehee…

1 comment:

Admin said...

tuah ayam nampak di kaki,
tuah manusia siapa yang tahu ?

tahniah ! anda terpilih untuk memenangi contest saya "jom join segmen!" sila berikan penuh anda dan no telefon anda,apa prabayar(maxis,celcom,digi) untuk dihubungi dan menuntut hadiah ! email saya, khairulasrol@gmail.com .. tahniah sekali lagi ! ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...