"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, September 14, 2011

Aku Dapat Surat CINTA daripada JPN....

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Tak disangka-sangka hari ini aku telah mendapat surat CINTA daripada pihak Jabatan Pelajaran Negeri (JPN) Sabah dengan title Pengawas Peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) di SMK St. Peter Bundu, Kuala Penyu, Sabah…

Sebenarnya inilah pertama kali saya menjadi pengawas peperiksaan.. Kalau dulu masa zaman sekolah saya yang diawasi oleh pengawas-pengawas peperiksaan sehingga la ke peringkat universiti dan sekarang ini tibalah giliran saya pulak menjadi pengawas peperiksaan untuk mengawasi pelajar-pelajar menjawab peperiksaan… Hurmm aku nak cari yang nak memasang niat nak meniru tu… hahahhaa…

PMR pula akan bermula pada 4, 5, 6, 10 dan 11 Oktober 2011…. Guru-guru lain bercuti so aku pulak menjaga peperiksaann hehehe…

2 comments:

cik chinta said...

da kuar ke surat? sek saya blom dapat pon lagi.

sea_lavender said...

slemat bertugas ye mnjadi pengaws peperiksaan~~ jgn kasi students tiru...klu yg bertye tlg la..bese la blank2 kan cgu hehe =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...