"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Thursday, October 28, 2010

Moh Ler Kita Parking Kat Blog Ben Ashaari


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat para Blogger sekalian..


Hurmm sambil2 blogwalking.. tadi saya ada terbaca kat paparan Blog Abg Ben Ashaari, beliau nak memberi peluang kepada blogger-blogger yang baru merangkak tuk memperkembangkan dan mempromosi blog masing-masing walhal saya ini boleh juga dikatakan masih baru dan masih merangkak dalam hal-hal mengenai berblog ini.. Oleh itu, di sini saya juga mengambil peluang ini tuk mempromosikan blog saya ini di dalam ruangan Blog Abg Ben Ashaari..Kira mengambil sedikit populariti la ni.. hehehehe.. Di harap lepas ni ramai lah followers akan menerjah blog saya begitu juga blog beliau... hehe..


To abg Ben thanks beri peluang tuk saya yg baru merangkak dalam Dunia Blogger ini.. hehe..


Kalau ada Sumur Di Ladang

Boleh Kita Mencuci Kain,

Kalau ada umur panjang

See u again.. (see u followers)…

hehehe




3 comments:

Unknown said...

wah..nak promosi gak la..ekeke..;p

m i a said...

hahahah...siap pantun ek abg AK...heheh

Awangku Johan said...

Amirah --> jom kita sesama promosi hehe..
Mia --> huhu, malunya. Mia lagi pakar.. Bakal guru BM tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...