"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Sunday, October 31, 2010

Kacceewaaa


Huhuhu.. Malam ni rasa kecewa berlebih-lebih pulak n rasa rugi yang amat sangat.. Iyo la, manakan tidaknya.. Tadi member ajak pegi main Futsal. Last-last dengan spontan kata malas nak pegi..

Tatkala member beramai-ramai pegi menaiki kereta nak p main Futsal baru rasa menyesal.. Huhuhu.. Sebenarnya memang nak join main. Tapi apa boleh buat, saya keletihan sangat kot.

Letih...... Sebab petang tadi stay dalam gym dekat 1 jam lebih.. Fuhhh angkat macam-macam besi tadi... So sebab tu la saya keletihan.. Alaa... esok kan masih ada.. Esok jak la main futsal.. huahuahuahua...

So, malam ni teruskan la dengan berblog dan berFB.. hehehe.. Lagi pun keje-keje Research Assistant tuk kajian Ph.D lecture dah habis.. Coz lecture x antaq pun bahan-bahan kat saya.. So maybe x lama g tolong dia edarkan soal selidik.. oooohhhh...

Ok, teruskan berblog.. jom........... hehehe

5 comments:

Anonymous said...

patut lar beso jer lengan...ala2 cik Ben lar nie..hahaha

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

hehehe...patutlah! habiskan masa kat gym bgus lagi kan! hehe .. senaman juga tu! ;)
kan cikgu kan? ahakz!

Awangku Johan said...

azhar --> ooh x sbesar bro. Ben huhu.. kira nk kejar dia la huhuhu.. (mampu ke aku - kena tggu 9 thn hehehe)

Keyrill --> yup, habiskan masa d gym hehe..

azwa amani said...

patut lah x nampak ak tadi...

Awangku Johan said...

Awin --> haaa.. Awin skodeng AK ek.. huhu.. petang td AK p masuk gym jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...