"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, September 22, 2010

Penerbanganku DELAY --> AIR ASIA

AKu benci dengan perkataan Delay,,, dah la bersemangat menunggu dan berbaris dipintu 4 tunggu nak terbang.. Last2 ting tong............. Penerbangan AK5113 dari Kota Kinabalu ke Kuala Lumpur ditanggukan sementara, hal ini kerana pesawat AK5113 belum tiba dari Kuala Lumpur. Sekian Terima kasih, kesulitan amat dikesali... huhuhu... Penerbangan ini akan bergerak pada jam 10.00 malam.. Padahal kapal AK5113 sepatutnya bergerak pada jam 9.25 malam.. punyalah letih menunggu... Hampeh tul.. tu la sbb nya aku malas nak ikut Air Asia.. pa leh buat, klu MAS tak mahal cnfirm aku naik MAS... huhuhuhuhuhu...
redha jak la..

Akhirnya flight AK5113 berlepas pada jam 10.00 malam dan tiba di Kuala Lumpur pada jam 12.35 pagi... So stay d McDonald... hehehe.. esok pagi baru berangkat ke Tg.Malim

sweetie2010.blogspot said...

Salam kenal,

Nak buat macam mana lagi yer.Kena sabar jerlah..

Awangku Johan said...

Sweetie --> slm perkenalan jg..
a'ah tu jak la pgharapnnya.. just sabar..

azwa amani said...

patut lah...huhuhuhuhuhu..sian ak...xpe2..janji sampaikan...sampai juak kek cheese kat tgn awin...huhuhuhu :)

Awangku Johan said...

haha.. tu mmg ak nk bg kat Awin pun cheese kek tu.. slmt menjamu ya..

Amyna said...

hurmm!!

sabar ya.. nak uat mcm mana? kalau lah ada choice leh naik kereta.. x perlu kita susah2 nak mikirkan tiket flight yang mencanak harga tuh kan. Tapi apa kandaya.. itu saja pilihan kita yang ada.. ngee~~

Awangku Johan said...

yup betul tu.. klu la ada LRT ke apa ke yg myusur lautan p ke BOrneo... hehe.. so terpaksa ar redha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...