"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, May 31, 2011

Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia 2011

Korang ada pernah dengar tak Blog Pilihan Malaysia… ???

Rasanya saya pernah tercalon di dalam Blog Personal Lelaki Pilihan.. Tercalon jer.. tak menang pun.. Coz kekurangan undi.. x femes kan.. huhuhu…..

Haaa… korang nak tau kategori apa yang dipertandingkan dalam Segmen Blog Pilihan Malaysia ini.. Antara kategori yang ada ialah ……

M Blog Personal Lelaki Pilihan

M Blog Personal Suami Pilihan

M Blog Personal Wanita Pilihan

M Blog Personal Isteri Pilihan

M Blog Masakan Pilihan

M Blog Lawak Pilihan

M Blog Tutorial Pilihan

Hurrmmmm… Rasanya saya ini sesuai dalam kategori mana yaaaa…. Kalau c Ujang itu dah masuk dalam Kategori Blog Personal Suami Pilihan.. Hehe.. kan dah berumahtangga, nampaknya sesuai la dengan Ujang hehe…

Rasanya… Aku hanya boleh masuk dalam kategori Blog Personal Lelaki Pilihan jer laaa.. Itu jer la yang ada kan.. Kalau ada kategori lain aku nak try jugak laaaa… Hehehee….

Konklusinya… Aku nak join kategori

“BLOG PERSONAL LELAKI PILIHAN”

Kepada yang nak join sangat2.. Klik SINI

Ok itu jaaakkkk.. tata titi tutu…

P/s : Nanti korang semua undilah saya yer… Hehehe…

7 comments:

Amin Zaki said...

jom la join, hehe....

http://aminz88.blogspot.com/2011/05/mari-sertai-blog-pilihan-malaysia.html

qasehraihan said...

waaa...undi tu pasti hehe..
best dgr lagu ni..huhu..syahdu..

hai lama xdatang cni..sori..
bz kejar penghutang xbayar utang..

tau sapa penghutang tu??

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html

azian said...

wow....mesti akan jd lelaki hebat nnt....hehheheh

Awangku Johan said...

@@Amin Zaki
Saya dah join

Awangku Johan said...

@@qasehraihan
hehehe.. datang2 la selalu ek

Awangku Johan said...

@@azian
hahaha amin

Ujang9897 said...

hehe..caiyok2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...