"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, April 2, 2011

Kelibat Raksasa di Pelabuhan Sydney

GAMBAR yang disiarkan akhbar The West Australian semalam menunjukkan kepala raksasa (dalam bulatan) di Pelabuhan Sydney, Australia.


SYDNEY - Sejumlah penduduk di sini berada dalam ketakutan selepas seekor raksasa dirakamkan di dalam kawasan perairan dekat sebuah jambatan di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurut seorang pegawai polis, Harvey Edison, talian telefon di kebanyakan balai polis tempatan sesak dengan panggilan orang ramai yang memberitahu kewujudan makhluk ganjil itu kelmarin.

Menurutnya, laporan awal mengenai raksasa itu datang daripada orang ramai yang menaiki kapal pesiaran, feri dan bot di Pelabuhan Sydney.

Edison berkata, semua rakaman video dan gambar yang menyiarkan kelibat raksasa itu kini dikaji oleh sekumpulan pakar bagi menentukan sama ada ia benar atau palsu.

Menurut satu kenyataan rasmi, sekumpulan pasukan yang melibatkan ahli biologi terkenal dan penyelam akan tiba di Sydney untuk menyiasat raksasa itu.

Polis di negeri New South Wales turut membatalkan semua perkhidmatan feri dan pelayaran kapal pesiaran buat sementara waktu.

Orang ramai juga dinasihatkan supaya tidak belayar atau menaiki bot mewah di pelabuhan ini.

Raksasa itu mempunyai leher yang panjang seperti kelibat raksasa di Loch Ness di Scotland. - Agensi

7 comments:

Abu Zafran said...

macam2 hal la...entah btul entah tidak...

jom baca nih dan bg sedkit komen
CINTA-KASIH: ANTARA PILIHAN DAN KESEMPATAN

Shafiq said...

Boleh percaya ke?

Anonymous said...

uiks....
kena pggl ultraman nie.....hii...

Rina Rahamat said...

betul ke tu dinosaour?

Unknown said...

Woah.., there a monster in there. It's been awhile since my last visit here. Really glad to finally reading your article again.

p/s: April is a big move for me as I began writing in English.

Hafriz Mohamad said...

hehe..
ade lg cter2 mcm ni.. dunia mkin moden, org mkin prcya bnde2 mistik cmnih..huhu

shichi_iza said...

@_@..... tetiba plak kuar story cam ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...