"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Friday, December 25, 2009

++ Result Exam ++


Aku mula berdebar-debar apabila mengetahui Result dah keluar... huhuhu... Aku amat takut utk memasukkan password UPSI.. sebab aku takut utk melihat resultku... tapi aku terpaksa juga, disebabkan aku ingin mengetahui hasil selama ini yang telah aku tuai...



semasa aku membuka portal mysis upsi, aku melihat result daripada bawah dengan dpn laptop ditutupi dgn kertas,,, hehehe.. aku tgok Latihan Ilmiah ku A serta beberapa paper ku A... tp aku kecewa disebabkan aku tdk mencapai trget 4.++... huhuhuhu.. Aku pasrah dgn trget aku n subjek GIS aku iaitu Geography Information System... huhuhu stakat ckup2 makan jak.. wlupun pasrah, tapi aku bersyukur sbb dpt Dekan List lg.. Alhamdulillah..



Aku jelez dgn rakan2 ku yg dapat 4.++... tp aku x mampu nk berkata-kata, mungkin itu sahaja yg aku mampu hasilkan. mungkin ini bukan rezki aku, mungkin rezki aku semester hadapan.. insyallah... chaiyokkkkk Latihan Mengajar.... tggu kedatangan ku Smk Kubu Gajah, Selama Perak.

3 comments:

Unknown said...

Tahniah dapat dekan. Memang budak pandai... hehe..

Awangku Johan said...

thanks rijal, biasa2 jak result aku..
tp maintain la.. nasib bek tesis dpt A..
kecewa sikit coz x dpt 4.00 tp xpa sem dpn try lg utk praktikum.. AMIN...
aku x pndai sgt la.. pndai lg kau sbb tu amik sbjek sains.. hehehe

Tasha said...

lambat wish. tapi u mmng terbaik lah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...